[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13045] Geni // Javaslat a levelek alján található rendelettel kapcsolatosan

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2015. Sze. 26., Szo, 10:29:28 CEST

Az az érzésem, hogy most eljátszuk azt, amit Magyarország tett, azt hiszem
egyedüliként a világon, nem tudta megrendszabályozni a motorosokat és ezért
törvényileg engedélyezte a szlalomozást, két autó közti elhaladást stb.
A családtörténeti listán vannak nem MACSE tagok, legalábbis tudtommal,
tehát ezért kell elkülöníteni a két listát.
S nem hiszem, hogy megoldhatatlan probléma kedves macsekok, a két lista
használata

4si Gyuri