[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13045] Geni // Javaslat a levelek alján található rendelettel kapcsolatosan

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2015. Sze. 26., Szo, 12:13:37 CEST

Én inkább a nem tagok MACSE-listára beengedése helyett a családtörténet
levlista megszüntetésével párhuzamosan a már létező, de erősen inaktív
fórumunkra terelném annak a levlistának a tagságát, a MACSE listán pedig
csak az egyesület "életével" kapcsolatos levelezésnek engednék teret.
Mert sajnos sokaknak probléma a két lista használata. Bizonyos
szituációkban még nekem is.

A fórum legfőbb előnye sok egyéb mellett, hogy tematizált, nem terheli a
levelesládát, egyszerűbben visszakereshetők benne a "valaki írta, de nem
tudom mikor és ki" dolgok.
A "dühöngő"-ben pedig az veri agyon verbálisan a másikat, aki akarja - amíg
hagyják... :)

Kérem, ne hivatkozzunk arra, hogy "jajj, idősek vagyunk, az emailezés is
nehezen megy, nem tudjuk megtanulni a fórumot". De. Mindenki meg tudja
tanulni, aki tud internetet használni. Nem bonyolult, sőt!

Üdv
K.