[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13045] Geni // Javaslat a levelek alján található rendelettel kapcsolatosan

dr Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2015. Sze. 26., Szo, 20:40:29 CEST

2015.09.26. 12:13 keltezéssel, Krisztián Skoumal írta:
> Én inkább a nem tagok MACSE-listára beengedése helyett a családtörténet
> levlista megszüntetésével párhuzamosan a már létező, de erősen inaktív
> fórumunkra terelném annak a levlistának a tagságát, a MACSE listán pedig
> csak az egyesület "életével" kapcsolatos levelezésnek engednék teret.
> Mert sajnos sokaknak probléma a két lista használata. Bizonyos
> szituációkban még nekem is.
A magam részéről sok hasznos információhoz jutottam a családtörténet
lista segítségével. A MACSE listára elvileg a csak a vezetőség engedhet
fel valaki. Ennek ellenére én is tudtam írni rá.
Ez általában úgy történik, hogy automatikusan válaszolok, és nem veszem
észre, hogy a válaszom mindkét listára elment. Üdv, János