[Csaladtortenet 2] megtaláltam szépapám sírját!

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2015. Sze. 29., K, 23:04:06 CEST

Kedves Listatársaim!

Nagy örömömről szeretnék hírt adni, tegnap végre eljutottam Kecskemétre a
református temetőbe, ahol megtaláltam szépapám, Diósadi Deák László ügyvéd
sírját!  1867-ben halt meg!  Később mellé temették 4 fiát, 5 unokáját és 2
menyét a család egy másik ágáról. A temetőben nincs nyilvántartás, mert
1964-ben bezárták a temetőt, és minden "elveszett". 1990-ben újra
megnyitották és működik. Az irodában  azt mondták, sétáljak körbe a
temetőben, és keressem, hátha megtalálom. Kb. 1 óra múlva megvolt!!!
Meghatottan álltam a sírnál, és imádkoztam értük...

Mellékelem a linket a fényképekkel:​
 Deák sír
<https://docs.google.com/folderview?id=0B8HGBVhlWPTwNi02ZlRLMklGOGs&usp=drive_web>

Nektek is hasonló sikereket kívánok!

Üdvözlettel:

Keppinger Boglárka​

ui. Azt, hogy oda temették a mormonok oldalán lévő OSZK gyászjelentés
gyűjteményben megmaradt gyászjelentéséből tudtam meg...