[Csaladtortenet 2] megtaláltam szépapám sírját!

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2015. Sze. 30., Sze, 09:38:04 CEST

Kedves Mindenki!

Nyilván mindannyian észrevettétek Boglárka örvendező híradásában a
lényeget: valahol valamikor valakik létrehoztak egy olyan adatbázist,
amiből (most éppen) Boglárka - saját kitartását és elszántságát is
hozzátéve persze - tudott eredményre jutni.
[*"Azt, hogy oda temették a mormonok oldalán lévő OSZK gyászjelentés*
*gyűjteményben megmaradt gyászjelentéséből tudtam meg..."*]

Ennél jobb felhívás vagy biztatás nem kell, hogy ki-ki a maga lehetősége és
képessége mértékéig hozzájáruljon egy-egy ilyen hasznos
adatbázis felépüléséhez! A Macse.hu meglévő projektjei elég kínálatot
jelentenek, de értelmes új ötleteket is biztosan befogad a vezetőség!

A későbbi korok Boglárkáinak örömét mi tudjuk megalapozni most, s nem a
dicsőségért, hanem viszonzásul azokért az adatbázisokért, melyeket mások
már létrehoztak a mi hasznukra!
Biztatok tehát mindenkit, aki még nem tette!!!
üdv:
gy.