[Csaladtortenet 2] névváltozás

János Zana Janos.Zana at yahoo.com
2016. Jan. 4., H, 10:24:29 CET

2016.01.04. 9:55 keltezéssel, Panni Holécziné írta:
> Az akasztói egyházi bejegyzésekben a ragadványnevek miatt gyanítom a
> névváltozást, mert 1823-ban és 1824-ben az első gyermekei Gugyela néven
> vannak beírva és ő is, viszont 1832-ben egy lánygyermek Bényi néven fut, de
> a ragadványnév ugyanaz, mind az apánál, mind az anyánál, mint a
> szépszüleimnél és időben is beleillik a sorba. Az utána következő gyerekek
> már megint Gugyela néven szerepelnek.

Lehet, hogy tud nekem segíteni olyan, aki Akasztó környékét ismeri.
Keresem nagybátyám feleségét, aki 1904 körül született Ökördipusztán.
(Öt kilométerre a férje lakóhelyétől, Csengődtől). Elvileg Kiskőrösön
kellett szerepelnie az anyakönyvben, de ott nem találom. Hol érdemes
keresnem?       Üdv, János