[Csaladtortenet 2] névváltozás

Varga István istvan.varga at ikl.hu
2016. Jan. 4., H, 10:24:32 CET

Kedves Panni!

Segíteni sajnos nem tudok, de.....

Rákospalotán (ma: Bp XV. ker) ragadványnév volt a Gúgyela, a Csizmadia
család egyes ágainak megkülönböztetésére használták. Ma már nem
kinyomozható, hogy honnan származik,esetleg mit jelent.

Palotán egyes ragadványnevek az anyához voltak köthetőek (vezetéknév,
keresztnév, származási hely), így nem elképzelhetetlen, hogy egy
Palotára került feleség hozta magával a Gúgyela nevet...

Örömmel venném tájékoztatásodat, ha jutsz valamire....

Köszönettel: Varga István