[Csaladtortenet 2] Fwd: Családkönyv / falukönyv /

Tunde Gyurko gyurkot at gmail.com
2016. Jan. 28., Cs, 08:09:02 CET

Kedves Évi!

Nagy érdeklődéssel olvastam leveledet, nagyon tetszett a témafelvetésed. Én
is gondolkodom család (település)könyvön, de én sem rögzítek még minden
adatot és én is a saját elődeim családjaihoz kapcsolom hozzá.
Azonos nevűek esetében nekem is sokat segít a halottak ismerete is, hiszen
azonos nevű nem csak az adott családban lehet, hanem másik családban is és
ha még az apa is azonos nevű ( anya nincs rögzítve nálam még az 1800-as
évek elején) :)
Lehet, hogy sokan megdöbbentőnek tartják, de azokat a született gyermeket,
akik még a felnőttkör előtt meghaltak az FTB-ben egyként rögzítem, hogy
volt még 3-4-5 gyerek, akik gyerekként meghaltak. Így nem terebélyesíti a
fát és nem zavarja a keresést.
Esetleg más is csinál ilyent?

Gyurkó Tünde