[Csaladtortenet 2] Szlovákiai anyakönyvek

Brigitta Péterfy peterfy.brigitta at gmail.com
2016. Júl. 5., K, 19:00:10 CEST

Kedves Tagok!

Egyszer már írtam, hogy Péterffy Lajos üknagyapámról szeretnék adatokat
találni, de Tajnasárira vezetnek az információk, ami felvidéki település,
és ez bonyolítja a kutatásomat. Kaptam tippeket, hogy hol keressem a tajnai
anyakönyveket, de mégsem találom őket, ezért érdekelne, hogy van-e valaki
aki szlovákiai kutatásban jártas. Úgy gondolom, hogy 1897-ben történt a
házasság, ami ugye már az állami anyakönyvezés időszaka, nem tudom, hogy
ezek elérhetőek-e egyáltalán az interneten.
Az eddigi segítségeket is nagyon szépen köszönöm!

Üdv.: Brigi