[Csaladtortenet 2] Talabér Mihály

András Töreky toreky.andras at gmail.com
2016. Júl. 5., K, 23:12:25 CEST

Kedves Zoltán!

 Megnéztem Zala megye nemesi kataszterét, amely az 1790, 1829 és 1845-ös
nemesi összeírásokat tartalmazza.
27 találatot hozott ki a Talabér névre, de sem Mihályt, sem Karmacsot nem
találtam benne.
 Ha Karmacson házasodtak, akkor biztos, hogy a feleség lakóhelye volt, ez
volt akkoriban a szokás. A férj lakóhelyét is fel szokták tüntetni a z
anyakönyvben Ezt kellene megnézni!
 A nemesi kataszter linkjét ide illesztem, hátha ennek alapján mégis
sikerül valamit találni.

http://www.zml.hu/adatbazisok/nemesi.kataszter/osszeiras.kereso.php?nev=Talab%E9r

Üdvözlettel: Töreky András Nemesvita