[Csaladtortenet 2] Talabér Mihály

Zoltán Bánfi zobanfi at gmail.com
2016. Júl. 5., K, 23:51:35 CEST

Kedves András!

Köszönöm a válaszát, a második házasság idején (1810) Talabér Mihály 30
évesnek volt bejegyezve, míg az elsőnél nem tudtam kiolvasni, viszont
mindkétszer Karmacs volt feltüntetve a férj lakóhelyéül is.
A linket ismertem, köszönöm, már én is átnéztem. Az a furcsa, hogy még a
leszármazottak sincsenek feltüntetve, pedig az egyházi anyakönyvekben
nemesként vannak megjelölve.

Köszönettel: Bánfi Zoltán