[Csaladtortenet 2] [MACSE: 14062] Geöreögh de Felsőeör

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2016. Júl. 13., Sze, 11:01:20 CEST

Kedves József!

 Felső-Őr érintett családjaiban az Adorján család révén én is érintett
lehetek, bár 1582-ig nem tudtam visszavezetni a családfát. Apai felmenőim
Szombathely környékéről kerültek 100 éve Komárom megyébe.
Valahol azt olvastam, hogy az említett oklevelek a németújvári Batthyány
grófok családi levéltárában találhatóak.

Én beértem azzal, hogy a családdal elutaztunk Felső-Őrre, beszéltünk a
magyar nyelvű lelkésszel, aki felajánlotta az anyakönyvekben található
Adorjánok kutathatóságának lehetőségét, találkoztunk ott élő Adorján
nevűekkel, akik közül van, aki már nem beszéli a magyar nyelvet.
Élveztem a burgenlandi táj hangulatát, szépségét, valahogy otthon éreztem
magam, s ez jó érzés volt.

Vagyunk a listán többen, akik a témában érintettek, talán ők továbbjutottak
és tájékoztatnak kutatásuk eredményéről.

Üdv.
A Éva