[Csaladtortenet 2] Bp halálozás 1955-től

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2016. Május. 12., Cs, 12:45:53 CEST

Kedves családfa-kutató társak!

A következő nehézséghez kérnék megoldási javaslatokat:

Párom dédszüleit svábként kitelepítették, de a dédmama hazatért kb. 1957
után. Ha minden igaz, akkor 1963-65-re elhunyt, tehát mindössze pár évig
élt itthon. A családi emlékezet szerint hazaköltözése után Budapesten
lakott a Nagyfuvaros vagy a Práter utcában, tehát a VIII. kerületben. A
familysearch oldalon átszenvedtem a vonatkozó a halálozásokat, de nem
találtam meg. Lehet, hogy kórházba vitték egy másik kerületbe, és azért.

Van valakinek ötlete, hogy hogy lehetne megtalálni anélkül, hogy munkaórát
számolva is heteken keresztül nézem a szomszédos kerületeket? Sajnos a
Macse oldalon csak 1955-ig vannak a halálozások, abban pedig nincs benne.

Előre is köszönök minden választ!
Balázs