[Csaladtortenet 2] Bp halálozás 1955-től

László Bocsor l.bocsor42 at gmail.com
2016. Május. 13., P, 07:36:22 CEST

Kedves Balázs!

Bocsánatodat kérjük mi indexelők, hogy nem tudunk egyidőben többezer
anyakönyvet feldolgozni. Talán ha a csak levelező közel ezer fős Macse
tagság nekiveselkedne az indexelésnek, akkor sok keresett személy adatait
is megtalálhatnátok. Neked is csak azt tudom tanácsolni, hogy jelentkezz
indexelésre, kérd a feltételezett helyü és idejü anyakönyvet, s könnyen
lehet, hogy a második lapon már megtalálod a keresett személyt. Üdv.Laci