[Csaladtortenet 2] Hősi emlékműre

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2016. Okt. 21., P, 07:09:51 CEST

Kedves János!
A többiek által küldött információkat szeretném kiegészíteni. Az emlékművek
adatbázisunknak én vagyok a "gazdája". A beküldött emlékműveknek általában
utánanézek. Ritkán, de találkoztam olyan információval is egyes
emlékműveknél, hogy eredetileg azoknak a nevei kerültek fel az emlékműre,
akiknek a családja hozzájárult az emlékmű felállításához. Ezt a
felújításkor korrigálják általában. Vannak olyan emlékművek/emléktáblák,
amiken csak egyes felekezetekhez tartozó hősi halottak vannak. Találkoztam
olyannal is, hogy több emlékmű is van a településen és nem egyeznek meg a
teljesen a nevek. Van olyan emlékmű is, amit magánszemély állíttatott a
bajtársai emlékére. Azt tudom javasolni, hogy meg kell nézni az interneten
az emlékmű történetével kapcsolatos információt egy-egy konkrét esetben.
Nagyon sok információt tartalmaz az emlékmű felállításáról például
következő link https://www.kozterkep.hu
Üdv: Ili