[Csaladtortenet 2] Ötletek kérése családfa kutatásához

Kövér Gáborné koverneildiko at hotmail.com
2017. Aug. 11., P, 11:15:35 CEST

Kedves Balázs, Ferenc És Kutatótársak!

A korábbi levelemben nem akartam elkeseríteni Ferencet, ezért nem írtam a Galgamácsán nősült Major Mihály feleségéről. Ő is juhászcsalád gyermeke, Galgócon született (Nyitra megye), ő volt az első gyermek. A többi Bucsány, Örkény és Galgamácsa. Az édesanya nevei: Hajczler, Aisler, Eizler Rozália. Róla semmit nem találtam. A férje Varecska János szintén Galgócon született, az ő testvérei Kátlón, Dejtén és még valahol ( az új testvér úgy került meg, hogy két Varecska nevű nősült meg Irsán, a szülők azonosak voltak). A lényeg az, hogy a Varecska János és Hajczler Rozália házasságkötését pár napja találtam meg teljesen véletlenül Ráckeresztúrban!!. Tehát Rozália nem tót, hanem magyar, vagyis német lehetett, Eisler néven volt az esketése. Hát ők is nagyokat költöztek, Varecska János Galgamácsán halt meg, de a feleségét nem találtam meg, hogy melyik gyermekével költözött tovább, vagy újra férjhez ment.

További jó kutatást kívánok.

Ildikó