[Csaladtortenet 2] "fratrum congenerationalium" jelentése

dr. Csuti Elemér Gábor csutielemer at antennanet.hu
2017. Aug. 27., V, 10:18:34 CEST

Vince,
kutatásomban volt egy ilyen szövegrész:
"David Mezző alias Affra in oppido Ujhely degens Filius Petri,
Suo, & Prolium Suarum, Davidis
ut pote & Ladislai, nec non reli-
quorum Fratrum Cointeressa-
torum, & Congenerationalium
Stephani videlicet" stbstb.

ami Babcsányi Judit fordításában így hangzik:
"Az Ujhely városban lakó Mezző másképpen Affra Dávid, Péter fia, saját és
fiai, Dávid és László, valamint többi érdekelt társ, akik fivérei és
generációja tagjai" stbstb, sok rokon név szerint felsorolva.

Jelezz, ha érdekel a komplett forrás.

Üdvözlettel,
dr. Csuti Elemér Gábor