[Csaladtortenet 2] Pár gondoloat a MyHeritage szupercsaládfákról

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2017. Feb. 8., Sze, 23:27:22 CET

Kedves Gyuri!

Szeretném ha pontosítanád mit kell érteni egy  település anyakönyveinek "
kritikai feldolgozásán ".

 Én eddig úgy véltem, hogy az anyakönyvi bejegyzések hitelessége nem
kérdőjelezhető meg, kivéve a házasultak és elhunytak bemondott életkorát. A
családnevek írásának módosulása egy másik probléma,de erről már sok szó
esett a listán.

Az adatok feldolgozását én is FTB programmal végzem / nem online /, a
jelzett találatokat is megnézem, de csak rácsodálkozom, fel nem használom.

A MACSE indexelt adataiban talált adatokat viszont örömmel felhasználom,
beépítem az adatbázisomba.

Üdv.
A Éva