[Csaladtortenet 2] Tarjányi család probléma - segítséget kérek!

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2017. Feb. 25., Szo, 05:31:59 CET

Kedves Balázs!

Valaki, ha egyszer a felmenője megkapta a nemességet, nemes maradt akkor is, ha nem nyújtott be később nemességigazolási kérelmet.  Ezt próbáltam eddig is kifejezni.  Lehet, hogy bizonyos állások betöltéséhez kérhették a nemesség igazolását (vagy adózás miatt),  de a család tagjai nemesek voltak az igazolástól függetlenül is.