[Csaladtortenet 2] MACSE regisztráció

Kornis Ferenc kornisf at gmail.com
2017. Júl. 19., Sze, 15:59:40 CEST

Kedves Listatársak!

Szeretném kérdezni attól, aki már kicsit haladóbb a családfa kutatásban,
hogy érdemes-e a Magyar Családtörténet-Kutató Egyesület honlapján
regisztrálni?
(Eddig csak a
http://genealogia.blog.hu/2011/01/23/anyakonyvek_online_anyakonyvi_adatbazisok
oldalon, valamint régebben az óbudai levéltárban kutatgattam felvidéki,
illetve erdélyi őseim után.)

Ha érdemes, akkor a következő kérdéseim lennének még:
1. Ingyenes a regisztráció és a tagság?
2. Azt írják a honlapon, hogy a regisztrációhoz el kell küldeni a saját
családi adatokat GEDCOM formátumban, melyet bármely családfakészítő program
ismer. Mivel eléggé újonc vagyok a témában, még nem használtam ilyen
programot. Ezért kérdezném, hogy milyen - ha lehet, ingyenes -
családfakészítő programot lenne érdemes használni. És honnan lehet ilyesmit
letölteni?

Köszönettel,
Kornis Ferenc