[Csaladtortenet 2] FS-Collector

Robert Kurdi kurdir75 at gmail.com
2017. Már. 26., V, 21:49:39 CEST

Kedves Listatagok!

Az FS-Collector használatát tanulgatom, tapasztalatokat gyűjtök, köszönet a
sok-sok segítségért.

Leszűrés után, a Digitális filmszám mezőre kattintva van lehetőségünk akár
laponként átnézni az anyakönyvet. Az útmutató szerint: "Így, lehetőségünk
van a házassági és az elhalálozási adatokat is megkeresni és újabb
munkalapokba beadni."

Biztosan nekem nem megy a dolog, de én csak születési anyakönyvi
kivonatokat találok.

Tudnátok nekem segíteni, hogy az útmutató által említett házassági,
elhalálozási adatokat hogyan lehet innen kinyerni?
Köszönöm segítségeteket előre is,
üdvözlettel,
Kurdi Róbert