[Csaladtortenet 2] kapcsolódás igazolása

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2017. Május. 4., Cs, 17:13:43 CEST

Kedves András!

Tavaly előadást tartottam Kabán, és amikor készültem a helytörténeti
anyaggal, hallottam, hogy Kabáról Békésszentandrásra ment több család
az 1700-as évek elején, közepén. Nevük előtt mai napig ott a K betű,
ami Kabait jelent.
Megnézném Békésszentandrás anyakönyveit...

Ha csak ez az egy K Nagy család van, akkor mindenképpen jó amit
találtál szerintem.

Üdv, Zs.