[Csaladtortenet 2] Bukaresti és brassói anyakönyvek a neten

ehallosy at gmail.com ehallosy at gmail.com
2017. Nov. 3., P, 22:31:16 CET

Kedves Listatársak,

aki tud románul, az besegíthetne, hogyan lehetne ezeket az anyakönyveket
megnézni !

http://arhgenvirt.ro/

Az Ausztria-Listán Renáta Fennes tette közkinccsé az infromációt.
Regisztrálás után, elfogadva a felhasználási feltételeket- és még valamit,
ami abban a sorban megjelenik- kiválasztva a várost, majd egy évkört, és
van még valamilyen számés betűkombináció az utolsó sorban, amit nem értek-
de nekem megjelent egy házassági anyakönyv, ami úgy tűnik, hogy az eredeti,
lapozható, nagyítható adatbázissal.

Segítségeteket és ötleteket várva küldöm üdvözletem,
Erzsébet