[Csaladtortenet 2] Bukaresti és brassói anyakönyvek a neten

Páli István oregpali at t-online.hu
2017. Nov. 4., Szo, 04:54:38 CET

Kedves Erzsi! Számomra újat hoztál és tetted közzé! Románul sem tudok így
Google Fordító barátnőm segedelmét kértem- azzal a tudattal, hogy kissé
csalfa: A Brassó megyei anyakönyvekben búvárkodtam- céltalanul- ortodox és
evangélikus anyakönyveket találtam. Nagyon sok helységből dolgozták fel az
anyakönyveket, hogy teljes e az kiderül a célzatos kutatás során.  A
Helségekre rá lehet keresni és ott az évkör megjelölése után kiválasztható a
csoport szám. Ezeket sorba számozták, elképzelhető, hogy az ortodox és az
evangélikus váltja egymást. A képek nagyon jó minőségűek. Beágyazták egy
szerkesztőprogramba, a nagyítás, forgatás, kontrasztváltás, stb funkciókkal.

Én minden adatbázis bővülésének örülök. Remélem itthoni keresők is
élvezetüket lelik egy-két fontos családi adat megtalálása után.
Üdv.: Pista