[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 77 kötet, 20 szám

Völgyi Pál nagybaczoni at citromail.hu
2017. Nov. 21., K, 16:04:23 CET

A nevetségesség vádjának felvállalása nélkül magyarnak sem nevezném a mellékelt anyakönyvet, ugyanis egyetlen magyar név sincs a bemutatott lapon. Szlovákia ugyan nem létezett, de a szlovákok (tótok) egy része használta a "szlovák" kifejezést. Ez tulajdonképpen egy Magyarországon vezetett szlovák (tót) anyakönyv.
Várom az olyasféle válaszokat, mint például: A szlovákok (tótok), elszlovákosodott magyarok, vagy a szlovák (tót) nyelv, a magyarból ered.

Nagybaczoni M. Ferenc