[Csaladtortenet 2] [MACSE: 16229] RE: vérrokonság alóli felmentés

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2017. Sze. 17., V, 22:06:23 CEST

Kedves Bea!

Igen ezt már többen mondták nekem, hogy próbáljam meg hátha rokonok voltak
valamilyen szinten..
De  nagy kérdés az egyházi levéltárakban hol és mikortól találhatóak ezek a
diszpenzációs iratok?
pl 1718-as Jászapátiban van egy Kovács János és Kovács Erzsébet házasságom
esetén illetve
Veszprém megyei Nagyesztergáron 1856-ban van egy Hanich József és Hanich
Erzsébet házasságom.
Lehet esélyem mindkettő esetben valamire bukkannam Egerben illetve
Veszprémben?

Köszönettel:
B. Zoli