[Csaladtortenet 2] Farkas József szülei

Tunde Gyurko gyurkot at gmail.com
2018. Aug. 6., H, 06:49:57 CEST

Kedves János!

Történnek elég gyakran elírások. Azonban, hogy a vezetéknév és a keresztnév
is különbözik, nagymértékű fenntartásokat tartalmaz.
Ezt csak akkor tudod feloldani, hogy az eltérő vezeték-, és keresztnevű
anyát is megpróbálod feltérképezni (születhetett-e, mikor kötött
házasságot, voltak-e gyerekei, halála) és akkor lehet csak nagy
valószínűséggel levonni a következtetést, hogy ugyanarról a személyről van
szó.
Esetleg ennek a kutatásnak a során kiderülhet, hogy az apa második
feleségéről van szó, vagy más, a többiek által leírt eset.

Egy rövid adalék: nekem is van egy olyan családom, ahol az apának volt 6
felesége, a testvérének is volt 5, mindegyiknél voltak többtől is gyerekek,
és ezek a gyerekek a különböző feleségek családaiból is bőven kötöttek
házasságot. No ezt, egy pap nem igazán tudta követni mindig (mert nem így
történtek a megfogalmazásokat, hogy a harmadik feleségemtől származó gyerek
az első feleségem testvérének gyerekét vette el) :)

Sikeres  kutatást!

Tünde