[Csaladtortenet 2] házassági adatkiolvasási kérelem

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Aug. 15., Sze, 11:56:29 CEST

Kedves Balázs!
" Ha már ilyen alaposan elemzünk, kérdezem: mire szolgál a néhai Török
János neve alatti kapcsos zárójel?"
Jó kérdés, fel se tűnt. Simán elválasztásnak tekintettem, bár másoknál nem
szerepel.

Azóta egyébként kiderült, hogy ez a Török József nem az a Török József,
akit kerestem, de már megvan az igazi is :)

Üdv,
Anna