[Csaladtortenet 2] Erdélyi főispánok 1540-1711 listája

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2018. Dec. 21., P, 19:16:08 CET

Kedves Ferenc (Pál?) !
Semmi ismeretlen okot nem látok a Losonczi Bánffy (Bánffy Losonczi) név
keletkezésénél.
Ahogy írtam, a családfák alapján (melyeket középkori okmányok, bejegyzések,
krónikák alapján állítottak össze),
 nyilvánvaló, hogy a horvát-dalmát bán fia miért kapta- ill. használta
addigi
Losonczi veznevéhez a Bánffy nevet is.
Üdv.: Ákos

Völgyi Pál <nagybaczoni at citromail.hu> ezt írta (időpont: 2018. dec. 19.,