[Csaladtortenet 2] 108 éves filmfelvétel került elő 1848 egyik legfontosabb személyéről

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2018. Feb. 8., Cs, 20:03:25 CET

Kedves Lista, és a kérdés iránt érdeklődők!

Ha még mindehhez hozzátesszük, hogy Kossuth kormányzó és Szemere
miniszterelnök 1849 aug. 8-án és 9-én két ízben is memorandumban ajánlotta
fel I. Miklós cárnak a magyar koronát, akkor kiviláglik Kossuth " független
köztársaság" iránti elkötelezettsége, ill. jelleme. Ehhez már csak Bohusné
Szögyény Antónia visszaemlékezésének idevonatkozó részét érdemes
megemlíteni, miszerint, idézem, ill. mellékelem katona Tamás történész
könyvéből:

Szép estét, és a téma objektív megismerőinek a gazdag pro és kontra
szakirodalomban elmélyült kutatást kívánva, Üdvözlettel: Jenő