[Csaladtortenet 2] törvénytelen gyermek

Edit Ricsey ricseyedit at gmail.com
2018. Jan. 10., Sze, 16:46:24 CET

​Kedves Sarolta!
Pont mostanában olvastam erre a megoldást Liszt Ferenccel​ kapcsolatosan,
három gyermekét szülte egy grófnő. Liszt mindhárom gyermeke születésekor
apasági nyilatkozatot tett, míg az anya inkognitóban maradt. Mindennek
utóbb komoly jelentősége lett, jogi értelemben ugyanis egyedül Liszt tudta
dokumentumokkal alátámasztani szülőségét, a gyermekek elhelyezése és
neveltetése kizárólagos joga lett.
Hát ennyi: Edit (Ricsey)