[Csaladtortenet 2] Latin fordítás

Revuczky László revula at t-online.hu
2018. Jan. 29., H, 13:57:51 CET

Kedves Judit!

Köszönöm a választ, ami további gondolkodásra ösztönöz.

Amiben kutatok, az  1721 és 1770 közötti években keletkezett anyakönyvi
bejegyzések. Ez azért fontos mert a település 1711-től lakott, de 1721-ig
nem vezettek anyakönyveket.

Viszont nem ismerjük a betelepülők (hospesek) névsorát. A házassági
anyakönyvben 8 főt találtam, akik jelölve vannak, mint hospes. A halotti
anyakönyvben viszont több mint 50 fő neve mellett van ez a szó "hospes". A
keresztelési anyakönyvben viszont csak ez az egyetlen ilyen jellegű
bejegyzés, amit az eredeti levelemben írtam. Ezek után mi a véleményed, a
"Hospitis in Posta nomine Koncsik filiola Maria" bejegyzés egy kakukktojás,
vagy beleilleszkedik az általam vélt őstelepesek névsorába?

Üdvözlettel: László