[Csaladtortenet 2] Fw: Levelezőlista archívum

ODORMUTE - Eb-őrző Kft hudraotto at gmail.com
2018. Jan. 31., Sze, 08:36:06 CET

Kedves Listatagok, akik hasonlóan jártak, mint én vagy Hédi és találtak rá
Google utalást, azoknak örömmel küldöm a linket (a gépem előzményeibe
szerencsére szerepelt).

Szerintem ezek a levelezések nem csak számunkra, hanem nagyon sok kutató
számára fontosak lehetnek.
https://www.radixindex.com/pipermail/csaladtortenet_radixindex.com/

Remélem sikerült segítenem:

*Hudráné Nagy Anett*