[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség

Kornis Ferenc kornisf at gmail.com
2018. Júl. 14., Szo, 18:24:36 CEST

Kedves Anna és Tamás!

Még egyszer köszönöm a segítséget.
Úgy tűnik, hogy Erdősmecskén közben megtaláltam Tir Anna születési
anyakönyvét is - 1810. december 23. (melléklet).

Ezzel eléggé összeállni látszanak az anyakönyvi adatok, azonban épp ennek
kapcsán felmerült bennem még egy kérdés.
Elképelhető, hogy noha Tir Annát a "Mária" utónév név nélkül
anyakönyvezték, valamint az első és a második házassági anyakönyvében sem
szerepel a "Mária" név, a gyerekek születésekor a szülők bejegyzésében
olykor mégis ott látható a "Mária" név??? Belefér ez az akkori szokásokba?
(Persze, ha nem így van, akkor két különböző Müller/Miller Mihály kellett,
hogy legyen, akik mindketten egy Tir/Tier/Thier Anna/Anna Mária nevű
hölgyet vettek feleségül, ami azért nem tűnik valószínűnek.)

Üdvözlettel,
Kornis Ferenc