[Csaladtortenet 2] régi német írás megfejtése

György Szamák szamak.gy at gmail.com
2018. Júl. 27., P, 16:47:07 CEST

vaóóóóó!
Köszönöm szépen, nem gondoltam,hogy ilyen gyorsan és részletesen(pontokba
szedve) érkeznek a megoldások. Már az eddigiekből is lehet a kép alá, egy
rövid szöveges magyarázatot fűzni.
Természetesen megvárom Farkas Beátát is és megkérem Babcsányi Juditot is.
Ez a dokumentum sok-sok "régi társával" együtt egy Diósdról szóló
kiállításon fog szerepelni, amelynek szerény személyem a szervezője, az
anyagok kutatója, gyűjtője.

Köszönöm az eddigi segítségeteket

Üdv. Gyuri

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. júl. 27.,