[Csaladtortenet 2] temető adatbázis

cst.levlista cst.levlista at gmail.com
2018. Május. 18., P, 09:35:30 CEST

Kedves Listatagok!
Csak pozitív kiegészítésül a témához:
1. A szlovákiai temetőkre több településre kereshető adabázis létezik hozzárendelt fotókkal a sírokról. Nagyon hasznos és évek óta létezik.
2. A kecskeméti temető honlapján is van (bár mostanában nem néztem) sírkeresési lehetőség név, elhalálozás alapján teljesen legálisan. Igaz kicsit döcög meg hiányos meg lehetne még mit fejleszteni-karbantartani rajta, de én pl. nagyon sok elhunyt rokonom sírját találtam meg ez alapján és háborítatlanul fotóztam.
Üdv:Erika
-------- Eredeti üzenet --------Feladó: Kirilly Edit <ekirilly at gmail.com> Dátum: 2018. 05. 17.  21:34  (GMT+01:00) Címzett: "_Csaladtortenet at Levlista. Theka. Hu" <csaladtortenet at levlista.theka.hu> Tárgy: [Csaladtortenet 2] temető adatbázis
Kedves Hozzáértők!

Nem eresztem bő lére a mondanivalóm, a lényeg:

ma a budaörsi temető gondnoka igen csodálkozott, hogy a
billiongraves.com-on magyar temetők sírjai le vannak fotózva.

Azt mondta, hogy jogellenes, hogy fel vannak a netre téve.
Persze hosszasan elbeszélgettünk a dologról, de érdekel, hogy mi is a
helyzet ezzel kapcsolatban.

Köszönöm

Kirilly Edit