[Csaladtortenet 2] [Admin] Ellen-MACSE, Beszeda Laci alapítványának helyzete

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2018. Okt. 7., V, 20:56:39 CEST

Kedves Csaba,

az, hogy a MACSE ügyeit a MACSE saját levlistáján (amelynek kimondott
elsődleges feladata az Egyesület életével - így a tárgybani témával is -
kapcsolatos dolgok megvitatása) kellene tárgyalni, nem jelenti a témák
indexre tételét.
Hanem a két levelezőlista témakörének szétválasztását - MACSE lista a MACSE
ügyeivel, családtörténeti lista a családfakutatással kapcsolatos
kérésekkel, kérdésekkel és témákkal foglalkozik. Mit nem lehet ezen érteni?

Krisztián

Jánosy Béla <csjanosy at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt. 7., V,
20:52):