[Csaladtortenet 2] [Admin] Ellen-MACSE, Beszeda Laci alapítványának helyzete

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2018. Okt. 7., V, 21:11:52 CEST

Kedves Csaba!

Nagy örömömre szolgálna, ha jelen levelemmel segíti tudnék abban, hogy tisztában legyél a levlistákkal:

- EZ a "Családtölténet2" levelező lista (csaladtortenet at levlista.theka.hu), a Radix lista utóda 2011 óta. Semmi köze nincs az egyesülethez, azon kívül, hogy természetszerűleg az egyesületi tagok is használják, mint *kizárólag* családkutatási témák levelezőlistáját. Tehát itt NEM támogatott/engedélyezett offtopic - legyen az egyesületi, politikai, világnézeti.. - témák taglalása.

- Az egyesület (MaCsE) levelezőlistája ( macse at googlegroups.com ) az egyesület életével kapcsolatos információk, kérdések, viták színhelye. E levélfolyam ( Ellen-MACSE, Beszeda Laci alapítványának helyzete ) helye ott van, nem máshol.

Remélve, hogy sikerült rávilágítanom a levelezőlisták különböző voltára, üdvözöl
Gazsi