[Csaladtortenet 2] Magyar ajkú jobbágyok Trencsén vármegyében

Dr. Imre Sándor imre at hit.bme.hu
2019. Ápr. 30., K, 12:14:56 CEST

Kedves Erik!

Szerintem ket feloldasa is van az altalad felvetett kerdesnek:
1. A Felvideken a honfoglalastol kezdve éltek magyar nepcsoportok,
lehetnek az o leszarmazottaik a Batorok.
2. A kutatasaim soran talaltam olyan dokumentumokat, amelyek szerint a
Delvidekrol telepitettek at jobbagyokat a Felvidekre a foldesurak a
torok terhoditas elol, tehat siman kerulhettek a Batorok is delebbrol a
Felvidekre.

En meg Árva megyében is talalkoztam magyar csaladnevekkel, pedig az
Trencsén felett van.

udvozlettel
Sandor