[Csaladtortenet 2] adatvédelem és családfakutatás

Othon P. László othonpl26 at gmail.com
2019. Aug. 31., Szo, 21:15:03 CEST

Kedves Kutatók!

Ezért szoktam reklámozni a SAJÁT GÉPEN történő program kezelés és nem
dicsekedni a CSALÁDFÁNKKAL, mert az nem a mi érdemünk hanem az örökségünk
amivel tisztelettel kell bánni!!!
Szeretettel: Heim Pali

Pld.: http://www.macse.hu/society/BK.php

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 30., P,