[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: Re: GYÓNÁSI TITOK???

A.M. schlosslovo at gmail.com
2019. Dec. 12., Cs, 16:32:07 CET

Kedves László,

Ez egy èrdekes téma, hogy miért jegyezték le az ilyesmit, hiszen a korban a
plébánoson kívül lényegében senki sem tudott olvasni. Talán lehetett erre
nézve valamilyen egyházi utasítás? Ahogy olvasom nem csak egy helyen
jegyezték fel az ilyen dolgokat, igaz èn még sosem találkoztam ilyesmivel
Nyugat-Dunántúlon. (Igaz, elsősorban protestánsokat kutatok)

Ádám

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. dec. 12., Cs
16:21):