[Csaladtortenet 2] Fwd: Családfakutatás

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2019. Feb. 13., Sze, 09:37:12 CET

Kedves Gyuri!

Én tegnap jelentkeztem segíteni, ma beugrom átnézni a budapesti
anyakönyveket Óbudán.

Nem könnyű feladat, mert szerintem változtatott a nevén.......vagy
legalábbis nem így írták Magyarországon........
(mormon listán nincs hasonló sem, szerintem ki kell gyűjteni az összes
március 19-ei József születést.....)

Amíg nem jövünk rá az eredeti névre, kár írni Bécsbe szerintem.......

Egyébként szerintem tizedes lehetett, ha jól olvasom.
üdv
B. Zoli