[Csaladtortenet 2] Fwd: Családfakutatás

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2019. Feb. 13., Sze, 10:24:46 CET

Én is jelentkeztem a hölgynél, de alapkérdésekre sem nagyon tudott/akart
válaszolni. Szlávajkú kollegáim szerint az eredeti név Borsitzky lehetett,
ebből van jópár a korabeli lakjegyzékben.

Az egyetlen értékelhető új infó az volt, hogy József 1922-ben "menekült" a
Szovjetunióba, ami valójában inkább a népbizos-fogolycsere lehetett.