[Csaladtortenet 2] Fwd: Családfakutatás

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Feb. 13., Sze, 13:13:18 CET

Nem tudom, hogy miért kellene szerepelnie a veszteséglistákban. Oroszul
tudó ismerősöm szerint a papírokon az áll, hogy 1919. aug. -1922. aug.
között Budapesten tartózkodott munkanélküliként.
Egyébként 1903-1908 között valószínűleg a Herz gyárban dolgozott. Ez vajon
lehet támpont?

Balázs

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. febr. 13., Sze,
12:46):