[Csaladtortenet 2] Fwd: Családfakutatás

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2019. Feb. 13., Sze, 13:19:28 CET

Azért kellene, mert állítólag fogoly  volt Omszkban vagy hol (ott
váltódhatotott meg a kommunizmusban, nem volt vele egyedül) a fogságbaesés
pedig szerepelhet a veszteséglistában.

Én a mellékletet küldtem a hölgynek, arra kategorikusan nemet mondott, a
többi kérdésemre nem válaszolt. Viszont ha a Herz-gyárban dolgozott, és az
Óbudán volt, akkor a mellékletben szereplő Borsiczky a mi emberünk.

DEÁK Tamás
mailto: tamas at deakt.hu