[Csaladtortenet 2] ..Re: Nemességigazolás

A.M. schlosslovo at gmail.com
2019. Jan. 25., P, 17:00:05 CET

Kedves Istvàn,

A nemességvizsgàlati per eredményének elméletileg igen. A
nemességigazolàsoknak, összeíràsoknak nem. Ràadàsul sajnos 1700 előtt a
Kiràlyi Könyvekbe csak nagyon a töredékét, àltalàban az adomànyokat
vezették be. Nem is beszélve az erdélyi nemesítésekről, adomànyokról
sajnos, mert azok a fejedelmek àltal vezetett könyvekben vannak, szintén
hiànyosan...

Àdàm

Borsy István <borsyistvan at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jan. 25., P
16:43):