[Csaladtortenet 2] VIGYÁZAT Új Facebook csoport - a m

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2019. Jún. 2., V, 16:38:02 CEST

Én azért mondanék egy apró okot : legalább 5000 családfakutató vagy 50 tematikus és regionális csoportban van a FB-n. Vagyis az ok pont az - csak nagyban - mint amiért ezt a levlistát használod

Beszeda Laci

A módszer csak a település feldolgozóknak hasznos, de rengeteg hibalehetőséget ad, ezért korrekt adatbázis építésre nem alkalmas. Olyan településeket lehet feldolgozni, amiknek legalább egy felekezeti születési akv-eit a mormonok már jól - rosszul indexelték.
A születési adatok alapján családokat alakítanak ki, majd ezeket a családokat megpróbálják azonosítani a házassági akv-ekben.  Mivel a XIX sz. második feléig alig van azonosításra alkalmas születési dátum a születési, házassági és halotti anyakönyvekben ez elég kockázatos vállalkozás.

Az, hogy ez a módszer a MACSE indexelés alternatívája lenne biztosan NEM IGAZ. Egyenlőre a Macse indexelésnek nincs alternatívája.