[Csaladtortenet 2] Új Facebook csoport indult

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Május. 31., P, 15:10:21 CEST

Kedves Ildikó és László!

Milyen módszer? Nekem ez sajnos nagyon kimaradt. Plusz nincs Facebook-om
sem, így ott sem látom, hogy miről is lehet szó.

Az egyházi anyakönyvek indexelésén kérlek ne képedj el. Nagyszerű a mormon
adatbázis, de az evangélikus őseinkről semmit se találni ott... Tehát arra
mindenképpen van igény. Plusz a házasságokat és a halálozásokat sem
indexelték, amivel rengeteg vaktában történő keresgélést spórolhatna meg az
ember. A katolikus és református születésik indexelése valóban felesleges
lehet, de a mormon adatbázis annyi hibával rendelkezik... Én mindenesetre
az evangélikus anyakönyveket és katolikus, református házasságokat
indexelek. Szerintem ezekre igenis szükség van. Egyébként a mormonok
csinálják a polgári anyakönyvek indexelését is - eszerint azt is hagyjuk
abba?

Balázs

Ildikó Cseh <ildigo65 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj. 31., P,
14:57):