[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 19754] Ancestry Romania

Tamás Deák family at deakt.hu
2019. Nov. 26., K, 09:38:33 CET

Kedves Kutatótársak,

nem tudom más látta vagy írta-e már (az ancestry igencsak borsos ára
mellett nem is csodálnám ha nem) de a lenti linken annyira nem(csak) a
német nyelvű anyakönyvek vannak, hogy nagyon sok polgári anyakönyv is,
mellékelem Ajtay Andor fogarasi 1903-as születését is jó példának.

https://photos.app.goo.gl/5TbLg9PMBPcNwsP6A

https://www.ancestry.com/search/collections/5412/

tehát nagyon értékes lehet akár  a MACSE adatbázisnak is.