[Csaladtortenet 2] Fura

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Sze. 20., P, 17:44:12 CEST

Köszönöm, sokat segítettél.
Azóta belefutottam egy másik fura dologba.
Lengyel Mihály és Orosz Erzsébet gyermekeiről van szó.
(További különlegesség, hogy Erzsébet tizenkét gyermeket szült, az
utolsót, Máriát 42 éves korában. Ez akkoriban ritkaság volt.) Íme, az
adatok:

> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-1RLV-R?i=375&cc=1743180 Elisabeth Lengyel 1800 február 20
>  004665917 filmszám, 376 kép
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-1RP3-K?i=380&cc=1743180 Andreas Lengyel 1800 november 24 (381 kép)

Hogy lehet ez? A két testvér születése között kilenc hónap különbség
van. Egyetlen feltételezésem van: András koraszülött volt, például
esetleg hat hónapra született.
[Ezúttal alulra írom a Gabitól idézett szöveget.]
Üdvözlettel  János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása